Wymiana szyby przedniej w Volvo

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo

Samochód zastępczy na czas wymiany szyby przedniej

Wymień szybę czołową w NOVA, a zyskasz nie tylko pewność, że wszystkie systemy bezpieczeństwa będą odpowiednio skalibrowane po wykonanej wymianie. Na czas wymiany szyby bezpłatnie przekażemy Ci samochód zastępczy, abyś mógł spokojnie realizować swoje plany.

Szyba czołowa podstawą bezpiecznej jazdy

Na pierwszy rzut oka może wydawać się to przesadą. Ale sami wiecie — w kwestiach bezpieczeństwa nie zwykliśmy żartować. Szyba przednia musi nie tylko zapewnić doskonałą widoczność sytuacji przed samochodem (bez zniekształceń obrazu), ale jest także bardzo istotna dla wytrzymałości konstrukcji całego nadwozia. Dlatego montaż nowej szyby przedniej musi być wykonany niezwykle starannie i z użyciem materiałów wskazanych przez Volvo, tak aby zachowane zostały wszystkie pierwotne właściwości. Użycie właściwego produktu, odpowiedniej metody i oryginalnych materiałów gwarantuje pełną szczelność osadzenia nowej szyby.

Właściwa praca systemów bezpieczeństwa a oryginalna szyba przednia

Szyby przednie występują w różnych wariantach, dlatego kluczowe znaczenie ma dobranie właściwej części zamiennej. Nieprawidłowości mogą zakłócić działanie systemów bezpieczeństwa, które w wielu przypadkach zależą właśnie od cech szyby. Od przedniej szyby zależy działanie około 20 różnych systemów bezpieczeństwa. Wynika to z faktu, że we wszystkich samochodach SPA w górnej krawędzi szyby zamontowany jest moduł nadrzędny systemów bezpieczeństwa czynnego — ASDM (Active Safety Domain Master). Kamera i radar w module ASDM, działając łącznie lub osobno wykorzystywane są do realizacji około 20 różnych funkcji, między innymi City Safety, tempomatu aktywnego, Pilot Assist, Lane Keeping Aid, Driver Alert Control, Road Sign Information i Active High Beam. Kamera i radar są wrażliwe na zniekształcenia optyczne i geometryczne, grubość szkła i masę szyby, zaś oprogramowanie jest dostrojone do konkretnego wariantu przedniej szyby i do prawidłowego działania wymaga zachowania niezwykle wysokiej dokładności optycznej.

Działanie systemów bezpieczeństwa

Kamera i radar są niezwykle wrażliwe na odchyłki od tolerancji optycznej i grubość szkła. Wymiana szyby w NOVA to gwarancja poprawnego działania systemów bezpieczeństwa.

Wyświetlacz przezierny HUD

W samochodach z wyświetlaczem przeziernym tylko oryginalna szyba jest w stanie zapewnić odpowiednią czytelność obrazu na wyświetlaczu przeziernym.

Spoiwo utrzymujące szybę

Użycie kleju zgodnego ze specyfikacją Volvo gwarantuje właściwą wytrzymałość spoiny, od której zależy bezpieczeństwo użytkowników pojazdu.

Koszt wymiany przedniej szyby w NOVA, Autoryzowanej Stacji Obsługi Volvo

Prezentowane ceny są szacunkowe i nie uwzględniają rabatów w ramach Serwisu Rosnących Rabatów (Programu 4+), wynikających z wieku samochodu, zawierają koszt potrzebnych części i usługi serwisowej. Jeśli masz auto starsze niż 4 lata, otrzymasz odpowiedni rabat! Skontaktuj się z nami, aby otrzymać szczegółową wycenę.

  • XC40 – 4 800 zł brutto
  • XC60 – 6 000 zł brutto
  • V60 CC – 6 000 zł brutto
  • XC90 – 6 900 zł brutto

Przedstawione ceny mają charakter informacyjny, niniejsze informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Poniżej umieściliśmy informacje na temat upustów, wynikających z Serwisu Rosnących Rabatów.

Sprawdź rabaty dostępne w ramach Serwisu Rosnących Rabatów (Programu 4+)
Wiek samochodu w latach
Rabat na części zamienne
Rabat na usługę serwisową
4
10%
20%
5
15%
30%
6
20%
40%
7
25%
50%
8 i więcej
30%
50%

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Szyba do wymiany?

Dział Blacharsko-Lakierniczy
+48 42 680 23 53
kontakt@nova.dealervolvo.pl

Co robić? Dzwonić prosto do Volvo!

Kolizja, stłuczka, wypadek?

Kolizja, stłuczka, wypadek? Nieważne, gdzie masz wykupioną polisę. Gdy zadzwonisz do nas, zgłosimy szkodę za Ciebie i zajmiemy się wszystkimi formalnościami. Dzwoń prosto do Volvo pod numer +48 662 300 300, skorzystaj z aplikacji Volvo Cars App lub z przycisku "on call" na podsufitce Twojego Volvo.

Strefy uszkodzeń szyb w Volvo

Strefa zielona - uszkodzenia szyby mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 2,5 cm.

Strefa żółta - uszkodzenia szyby mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 1,5 cm.

Strefa czerwona - uszkodzenia szyby bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, w pobliżu dachu lub słupków nie mogą być naprawiane. Wymieniona wówczas musi zostać cała szyba.

Certyfikat Autoryzowanego Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Volvo

Jako jedni z pierwszych w Polsce (wiosną 2023 roku) zdobyliśmy certyfikat Autoryzowanego Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Volvo. Używamy wyłącznie dedykowanych lakierów i oryginalnych części zamiennych, co przekłada się na najwyższą możliwą jakość naprawy oraz gwarantuje odpowiednie efekty wizualne. W 2024 i 2025 roku z powodzeniem przeszliśmy proces recertyfikacyjny, upewniając się, że nasze usługi niezmiennie gwarantują najwyższą jakość.

Po wykonanej naprawie blacharsko-lakierniczej każdy pojazd przechodzi u nas diagnostykę komputerową.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń tel: (42) 680 23 53

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Dom Volvo Car sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer NOVA otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).