Bezpieczne koła zimowe

Komplet kół już od 9 225 zł brutto

Potrzebujesz samych opon zimowych? Sprawdź naszą ofertę!

Zimowe opony do Volvo XC40

Rozmiar
18 cali
Opona
235/55R18 104H XL Nokian Snowproof 2 SUV
Cena katalogowa (1 szt.)
1118 zł brutto
Cena od NOVA (1 szt.)
779 zł brutto
Korzyść przy zakupie kompletu
1356 zł brutto

Zimowe opony do Volvo XC60

Rozmiar
19 cali
Opona
235/55R19 105V XL Nokian Snowproof 2 SUV
Cena katalogowa (1 szt.)
1142 zł brutto
Cena od NOVA (1 szt.)
799 zł brutto
Korzyść przy zakupie kompletu
1372 zł brutto
Rozmiar
20 cali
Opona
255/45R20 105V XL Nokian Snowproof 2 SUV
Cena katalogowa (1 szt.)
1488 zł brutto
Cena od NOVA (1 szt.)
1059 zł brutto
Korzyść przy zakupie kompletu
1716 zł brutto

Zimowe opony do Volvo XC90

Rozmiar
20 cali
Opona
275/45R20 110V XL Nokian Snowproof 2 SUV
Cena katalogowa (1 szt.)
1586 zł brutto
Cena od NOVA (1 szt.)
1099 zł brutto
Korzyść przy zakupie kompletu
1948 zł brutto

Dlaczego warto postawić na zimowe opony?

Opony przeznaczone do zimowej eksploatacji są wykonane z miękkiej i elastycznej mieszanki gumowej, która zapewnia dobrą przyczepność. Przy temperaturze 7°C opony letnie i całoroczne zaczynają tracić swoje właściwości. Zmniejsza się powierzchnia kontaktu z nawierzchnią i tym samym pogarsza przyczepność. Nawet gdy na drodze nie leży śnieg, opony zimowe zapewniają wyraźnie lepszą przyczepność przy temperaturach poniżej 7°C.

Obręcze i opony Volvo spełniają najsurowsze standardy bezpieczeństwa i gwarantują udaną eksploatację samochodu zimą. Obręcze są przy tym tak zaprojektowane, by uzupełniały i podkreślały stylistykę Twojego samochodu. Aby zilustrować różnicę między oponami zimowymi, letnimi i całorocznymi, Volvo przeprowadziło eksperyment w mroźnym Jokkmokk na północy Szwecji. Podczas niego sprawdzano, jak długa okaże się droga hamowania trzech rozpędzonych do 80 km/h identycznych modeli Volvo wyposażonych w opony letnie, zimowe i całoroczne. Droga hamowania samochodu wyposażonego w opony całoroczne okazała się o 33% dłuższa niż auta z oponami zimowymi. Z kolei droga hamowania samochodu z oponami letnimi była dłuższa aż o 127%.

Opony to jedyne punkty styku samochodu z drogą. Właściwości jezdne samochodu, nawyki kierowcy i nawierzchnia wzajemnie oddziałują tylko na tych czterech fragmentach mających wielkość ludzkiej dłoni. Dlatego układy, od których zależy bezpieczeństwo jazdy, spełnią swoją funkcję tylko wtedy, gdy opony staną na wysokości zadania.

Jak przebiegają testy kół zimowych Volvo?

Volvo Cars już od lat 70. co roku przeprowadza w Laponii kompleksowe testy opon zimowych. Grupa testowa, złożona z doświadczonych kierowców testowych i personelu technicznego, korzysta z kilku modeli Volvo. Próby odbywają się na starannie przygotowanych torach, a procedury są powtarzane w kółko, dzięki czemu mamy pewność, że różne modele opon są badane dokładnie w tych samych warunkach.

Po zakończeniu testów w Laponii opony sprawdzane są także na nawierzchni, której nie przykrywa śnieg – na torze Hällered, fabrycznym torze Volvo na południowym zachodzie Szwecji. Tam testy odbywają się na asfalcie, ze szczególnym naciskiem na badanie stabilności przy różnych prędkościach i obciążeniu. Pozostałe testy dotyczą reakcji na ruchy kierownicą, komfortu, przyczepności na mokrej nawierzchni i stabilności kierunkowej.

Na podstawie tych testów Volvo wybiera najlepsze opony i zestawiamy je z oryginalnymi obręczami, dzięki czemu możemy zaoferować klientom najlepsze i najbardziej bezpieczne dla nich koła zimowe.

Przechowywanie kół i opon? Najlepiej w naszym hotelu!

Nieużywane opony z obręczami powinny być przechowywane w miejscach zaciemnionych, suchych i chłodnych. Powinny być składowane w stosach, jedna na drugiej, nie zaś stać pionowo, by nie straciły okrągłego kształtu.

Zanim koła zostają umieszczone w magazynie są wraz obręczami i oponami dokładnie czyszczone, co znacząco wydłuża ich żywotność.

Korzystając z naszego hotelu dla opon masz pewność, że opiekują się nimi specjaliści. Nie musisz się przejmować miejscem, które zajęłyby w domu lub garażu, a także ich transportem do serwisu na wymianę.

Sezonowy abonament na przechowywanie kół w naszym hotelu kosztuje 249 zł brutto.

Gdzie opony zimowe są obowiązkowe?

Niedostosowanie własnego samochodu do warunków pogodowych znacząco obniża poziom bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego. W wielu europejskich krajach kwestia konieczności użytkowania opon zimowych została uregulowana prawnie. Na terenie niektórych państw określone są dokładne ramy czasowe, w których samochód powinien poruszać się na zimowym ogumieniu. Inne państwa zdecydowały się na wprowadzenie przepisów zobowiązujących kierowców do jazdy na zimowych oponach przy określonych warunkach pogodowych lub w okresach, gdy takich warunków należy się spodziewać. Nieprzestrzegającym przepisów grożą mandaty lub nawet konieczność odholowania samochodu na lawecie. W przypadku wypadku można zostać z tego względu pozbawionym możliwości wypłaty ubezpieczenia.

Zimowe opony z pewnością przydadzą się wszystkim podróżującym po Europie w poszukiwaniu narciarskich przygód. W okresie zimowym kraje takie jak Czechy, Słowacja, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Włochy i Francja wymagają poruszania się na oponach zimowych. Szczegóły regulacji w tych państwach są różne, a dla pewności najlepiej zweryfikować je przed  planowanym wyjazdem. W niektórych sytuacjach ogumienie zimowe musi mieć symbol alpejski 3PMSF.

Koła zimowe w specjalnych cenach

Kliknij poniżej i wypełnij formularz, abyśmy mogli przygotować dla Ciebie ofertę na wybrane koła zimowe.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń tel: (42) 680 23 53

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer NOVA otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).