Wymiana szyby przedniej w Volvo

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo

wnętrze Volvo XC60

Samochód zastępczy na czas wymiany szyby przedniej

Wymień szybę czołową w NOVA, a zyskasz nie tylko pewność, że wszystkie systemy bezpieczeństwa będą odpowiednio skalibrowane po wykonanej wymianie. Na czas wymiany szyby bezpłatnie przekażemy Ci samochód zastępczy, abyś mógł spokojnie realizować swoje plany.

Szyba czołowa podstawą bezpiecznej jazdy

Na pierwszy rzut oka może wydawać się to przesadą. Ale sami wiecie — w kwestiach bezpieczeństwa nie zwykliśmy żartować. Szyba przednia musi nie tylko zapewnić doskonałą widoczność sytuacji przed samochodem (bez zniekształceń obrazu), ale jest także bardzo istotna dla wytrzymałości konstrukcji całego nadwozia. Dlatego montaż nowej szyby przedniej musi być wykonany niezwykle starannie i z użyciem materiałów wskazanych przez Volvo, tak aby zachowane zostały wszystkie pierwotne właściwości. Użycie właściwego produktu, odpowiedniej metody i oryginalnych materiałów gwarantuje pełną szczelność osadzenia nowej szyby.

Właściwa praca systemów bezpieczeństwa a oryginalna szyba przednia

Szyby przednie występują w różnych wariantach, dlatego kluczowe znaczenie ma dobranie właściwej części zamiennej. Nieprawidłowości mogą zakłócić działanie systemów bezpieczeństwa, które w wielu przypadkach zależą właśnie od cech szyby. Od przedniej szyby zależy działanie około 20 różnych systemów bezpieczeństwa. Wynika to z faktu, że we wszystkich samochodach SPA w górnej krawędzi szyby zamontowany jest moduł nadrzędny systemów bezpieczeństwa czynnego — ASDM (Active Safety Domain Master). Kamera i radar w module ASDM, działając łącznie lub osobno wykorzystywane są do realizacji około 20 różnych funkcji, między innymi City Safety, tempomatu aktywnego, Pilot Assist, Lane Keeping Aid, Driver Alert Control, Road Sign Information i Active High Beam. Kamera i radar są wrażliwe na zniekształcenia optyczne i geometryczne, grubość szkła i masę szyby, zaś oprogramowanie jest dostrojone do konkretnego wariantu przedniej szyby i do prawidłowego działania wymaga zachowania niezwykle wysokiej dokładności optycznej.

Działanie systemów bezpieczeństwa

Kamera i radar są wrażliwe na odchyłki od tolerancji optycznej i grubość szkła.

Wyświetlacz przezierny HUD

W samochodach z wyświetlaczem przeziernym tylko oryginalna szyba jest w stanie zapewnić odpowiednią czytelność obrazu na wyświetlaczu przeziernym.

Spoiwo utrzymujące szybę

Użycie kleju zgodnego ze specyfikacją Volvo gwarantuje właściwą wytrzymałość spoiny, od której zależy bezpieczeństwo.

Koszt wymiany przedniej szyby w NOVA, Autoryzowanej Stacji Obsługi Volvo

Prezentowane ceny są szacunkowe i nie uwzględniają rabatów w ramach Serwisu Rosnących Rabatów (Programu 4+), wynikających z wieku samochodu, zawierają koszt potrzebnych części i usługi serwisowej:

  • XC40 – 4 800 zł brutto
  • XC60 – 6 000 zł brutto
  • V60 CC – 6 000 zł brutto
  • XC90 – 6 900 zł brutto

Przedstawione ceny mają charakter informacyjny, niniejsze informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Poniżej umieściliśmy informacje na temat upustów, wynikających z Serwisu Rosnących Rabatów.

Sprawdź rabaty dostępne w ramach Serwisu Rosnących Rabatów (Programu 4+)
Wiek samochodu w latach
Rabat na części zamienne
Rabat na usługę serwisową
4
10%
20%
5
15%
30%
6
20%
40%
7
25%
50%
8 i więcej
30%
50%

Strefy uszkodzeń szyb w Volvo

Strefa zielona - uszkodzenia szyby mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 2,5 cm.

Strefa żółta - uszkodzenia szyby mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 1,5 cm.

Strefa czerwona - uszkodzenia szyby bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, w pobliżu dachu lub słupków nie mogą być naprawiane. Wymieniona wówczas musi zostać cała szyba.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Szyba do wymiany?

Dział Blacharsko-Lakierniczy
+48 42 680 23 53
kontakt@nova.dealervolvo.pl

Certyfikat Autoryzowanego Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Volvo

Jako jedni z pierwszych w Polsce (wiosną 2023 roku) zdobyliśmy certyfikat Autoryzowanego Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Volvo. Używamy wyłącznie dedykowanych lakierów i oryginalnych części zamiennych, co przekłada się na najwyższą możliwą jakość naprawy oraz gwarantuje odpowiednie efekty wizualne. W kwietniu 2024 roku z powodzeniem przeszliśmy proces recertyfikacyjny, upewniając się, że nasze usługi niezmiennie gwarantują najwyższą jakość.

Po wykonanej naprawie blacharsko-lakierniczej każdy pojazd przechodzi u nas diagnostykę komputerową.

Co robić? Dzwonić prosto do Volvo!

Kolizja, stłuczka, wypadek?

Kolizja, stłuczka, wypadek. Co robić? Dzwoń prosto do Volvo: +48 662 300 300

Dowiedz się więcej
Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń tel: (42) 680 23 53
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer NOVA otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).