Serwis Blacharsko-Lakierniczy

Volvo Nova Łódź

Autoryzowany serwis blacharsko-lakierniczy Volvo w Łodzi

Kolizja, stłuczka, wypadek?

Co robić? Dzwonić prosto do Volvo!

Kolizja, stłuczka, wypadek. Co robić? Dzwoń prosto do Volvo: +48 662 300 300

Dowiedz się więcej

Volvo Nova – Autoryzowany Serwis Blacharsko-Lakierniczy Volvo

Naprawiając samochody Volvo, zawsze przyjmujemy za priorytet przywrócenie pojazdu do stanu pełnego bezpieczeństwa. Nie zapominamy przy tym o estetycznych walorach samochodu. Niezależnie od tego jak powstała szkoda, wymieniona część będzie pracować w taki sam sposób jak uszkodzona w wyniku wypadku i zapewni nam taką trwałość, jak pozostałe części fabryczne.

Oferujemy różnorodne usługi:

  • kompleksowe naprawy blacharsko-lakiernicze (szczegóły poniżej)
  • wymiana i naprawa szyb (więcej o tym temacie, dowiesz się tutaj)
  • możliwość zgłoszenia szkody w ramach polis zawartych ze wszystkimi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi za pośrednictwem specjalnej, działającej 24/7 infolinii dostępnej przez Volvo Cars App, przycisk on call na podsufitce Twojego Volvo lub pod numerem telefonu +48 662 300 300 – wszystkie formalności są wówczas po naszej stronie, nie musisz martwić się na żadnym etapie całego procesu
  • bezgotówkowy system rozliczeń w ramach polis zawartych we wszystkich towarzystwach ubezpieczeniowych z zachowaniem zasad rozliczeń szkód Auto Casco, jak i szkód z OC sprawcy
  • samochód zastępczy na czas naprawy
  • holowania pojazdu, usługi Door to Door, posiadamy też parking dla pojazdów uszkodzonych

Dlaczego warto naprawiać auto po szkodzie w Autoryzowanym Serwisie Blacharsko-Lakierniczym?

  • Naprawy na nieoryginalnych częściach obniżają wartość samochodu, mogą prowadzić do utraty gwarancji na karoserię pojazdu.
  • Naprawa pojazdu odbywa się bez Twojego udziału — zajmujemy się wszystkim od początku do końca, w tym także kwestią rozliczenia bezgotówkowego. Wybierając nasze usługi, oszczędzasz czas, nie musisz martwić się podejmowaniem wielu decyzji lub zastanawianiem się nad tym, czy nowe części będą wystarczająco dobre. Bierzemy na siebie kontakt z ubezpieczycielem i załatwienie wszelkich formalności.
  • Naszym standardem jest udzielanie dwuletniej gwarancji na powłokę lakierniczą wykonaną w trakcie naprawy – tyle samo, ile wynosi nasza fabryczna gwarancja na lakier. W doborze odpowiedniej barwy lakieru z palety kolorystycznej nadwozi samochodów Volvo, pomaga nam specjalny spektrofotometr. W trosce o środowisko naturalne stosujemy lakiery wodorozcieńczalne.
  • Stosujemy innowacyjne metody klejenia blach, cynowania, zgrzewania przy pomocy profesjonalnych zgrzewarek czy prostowania na ramach naprawczych. Wykonujemy również naprawy bezinwazyjne SMART oraz miejscowe SPOT.

Twoje prawa i możliwości w przypadku zaistnienia szkody

Jeśli Twój samochód zostanie unieruchomiony, to Ty decydujesz, gdzie chcesz odholować swoje auto – obsługa holownika ani ubezpieczyciel nie mogą narzucić Ci miejsca, w które trafi Twoje Volvo.
Pamiętaj, że niezależnie od wybranej metody naprawy szkody, czy to w formie gotówki czy naprawy bezgotówkowej, przysługują Ci oryginalne części do naprawy.

Na czas naprawy należy Ci się auto zastępcze, które powinno spełniać standardy adekwatne do Twojego uszkodzonego samochodu (np. automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja). Wyłącznie naprawa w autoryzowanym serwisie pozwala na utrzymanie gwarancji producenta, jeśli auto objęte nią uległo uszkodzeniu.

Certyfikat Autoryzowanego Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Volvo

Jako jedni z pierwszych w Polsce (wiosną 2023 roku) zdobyliśmy certyfikat Autoryzowanego Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Volvo. Używamy wyłącznie dedykowanych lakierów i oryginalnych części zamiennych, co przekłada się na najwyższą możliwą jakość naprawy oraz gwarantuje odpowiednie efekty wizualne. W kwietniu 2024 roku z powodzeniem przeszliśmy proces recertyfikacyjny, upewniając się, że nasze usługi niezmiennie gwarantują najwyższą jakość.

Po wykonanej naprawie blacharsko-lakierniczej każdy pojazd przechodzi u nas diagnostykę komputerową.

W zakres naszych usług wchodzą:

  • wymiana elementów karoserii
  • likwidacja mechanicznych uszkodzeń karoserii (wgniecenia, zarysowania, dziury, wyrwy)
  • usunięcie zabrudzeń i zanieczyszczeń powłoki lakierniczej (kleje, smoła, owady)
  • usuwanie uszkodzeń lakieru (odpryski, spękania, matowienie, odbarwienia)
  • przeprowadzenie prac kosmetycznych (polerowanie, woskowanie, mycie)

Piotr Wesołek
Kierownik Działu Blacharsko-Lakierniczego

hala serwisu blacharsko-lakierniczego Volvo Nova w Łodzi

Potwierdzona certyfikatem

Najwyższa jakość świadczonych usług

Pracujemy na oryginalnych częściach zamiennych. Zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów i posiadamy najwyższej klasy sprzęt. Bez względu na to, czy potrzebujesz korekty lakieru, czy wymiany części nienadającej się już do naprawy - nasz certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy zapewnia najwyższą jakość świadczonych usług.

Dla własnego bezpieczeństwa

Uszkodzoną przednią szybę wymień w Volvo

Dlaczego warto wymienić przednią szybę w autoryzowanym serwisie Volvo? Dostajesz pewność poprawnego działania systemów bezpieczeństwa i dożywotnią gwarancję.

Dowiedz się więcej
Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń tel: (42) 680 23 53
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer NOVA otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).